Reklamationshanterare till AD Sverige AB
Publiceringsdatum: 2025-03-06
Är du på jakt efter en karriär inom administration, ekonomi, juridik? En möjlighet har öppnat upp för dig att börja arbeta som reklamationshandläggare hos OnePartnerGroup GGVV AB. Sök nu om du är intresserad av att arbeta heltid hos OnePartnerGroup GGVV AB under tills vidare. De letar just nu efter nya medarbetare.
Denna tjänst finns tillgänglig i Jönköping som är tjänsteorten. OnePartnerGroup GGVV AB söker för närvarande efter en person att anställa inom reklamationshandläggare-branschen. Ta en titt på deras lediga tjänst för att se om något av dem passar just dig. Sista ansökningsdagen till jobbet som reklamationshandläggare hos OnePartnerGroup GGVV AB är fredag den tjugoåttonde mars 2025.
Jobbannons
AD Sverige AB är en svensk automotivekedja med 70-tal AD Butiker och ca 250 AD Bilverkstäder över hela Sverige. Tillsammans erbjuder vi service, reparationer, reservdelar och tillbehör till bilen av premiumkvalitét.
Vi är en organisation med massor av historia och fullt fokus på framtiden. Hos oss är kunden i centrum och vi ”älskar varje mil” av resan oavsett vart det bär av. Vi har höga ambitioner att tillsammans med hela kedjan utvecklas varje dag till att vara ett kun(d)skapsföretag i världsklass. Nu har du chansen att bli en del av vårt team. Hos oss finns möjlighet att arbeta på ett tryggt företag och vara med på en fantastisk tillväxtresa när delar av vårt supportkontor flyttar från Varberg till Jönköping där centrallagret redan finns.
Din roll hos oss:
Som Reklamationshanterare på vårt supportkontor kommer du att ha en central roll i vår verksamhet och sköta hanteringen av reklamationer och returer. I rollen kommer du att vara den viktiga kontaktpersonen för våra butiker och stödja dem med resurser, svar och information för att underlätta deras arbete och upprätthålla starka affärsrelationer. Några exempel på dina arbetsuppgifter är:
- Hantering av reklamationer och returer
- Effektivt hantera och dokumentera ärenden
- Tillhandahålla professionellt och vänligt stöd till ADs butiker i Sverige
- Kommunicera med leverantörer
- Agera som support vid reklamation: besvara frågor och säkerställa nödvändig information
Vem är du?
För att trivas i denna tjänst ser vi att du har erfarenhet av kundservice inom en eller flertal branscher. Vi söker någon som har ett kundinriktat arbetssätt och har god kommunikationsförmåga. Du har god dator- och systemvana, alternativt är en orädd person när det kommer att hantera system. Har du tidigare erfarenheter eller kunskap om personbilar eller andra fordon ser vi det som starkt meriterande. Du hanterar svenska i tal och skift samt har goda kunskaper i engelska.
Som person är du noggrann, flexibel och lösningsorienterad. Ingen utmaning är för stor eller svår. Du är lyhörd och har inga problem att samarbeta samtidigt som du självständigt driver ditt arbete framåt. Du tvekar inte på att gå en extra mil för erbjuda kundservice med omtanke till våra kunder och samarbetspartners. Då vi lägger stor vikt i personligt lämplighet uppmuntrar vi dig att söka fastän du inte besitter alla krav.
Övrigt:
- Placeringsort: Jönköping
- Omfattning: Heltid
- Arbetstider: Kontorstider
- Tillträde: Snarast eller enligt överenskommelse
Är du nyfiken på att veta mer?
AD Sverige AB har i denna rekrytering valt att samarbeta med OnePartnerGroup. Läs gärna mer och ansök via
https://eur03.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.onepartnergroup.se%2Fdata=05%7C02%7Cjennie.gunnarsson%40onepartnergroup.se%7Cb169d4ba856047c6ece008dd5264743b%7C3f99a14678f443a6b7e3d6a08a703c09%7C0%7C0%7C638757313586914106%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJFbXB0eU1hcGkiOnRydWUsIlYiOiIwLjAuMDAwMCIsIlAiOiJXaW4zMiIsIkFOIjoiTWFpbCIsIldUIjoyfQ%3D%3D%7C0%7C%7C%7Csdata=vj6qaGTZNfJK1WedK1xG7Nsq4plYTdp8YNqgcH0eqtc%3Dreserved=0" title="http://www.onepartnergroup.se/">www.onepartnergroup.se. För ytterligare frågor om tjänsten vänligen kontakta ansvarig rekryterare Jennie Gunnarsson på telefonnummer
0370- 39 41 02 alt. via mejlen
Jennie.gunnarsson@onepartnergroup.se.